יום שישי, 8 באוגוסט 2008

בואו נראה איך כן למקם מודעות

אני במצב רווחים מה זה טוב, מאז ששיניתי את הצבע של יחידות הלינק הרווחים שלי עלו ב16%, שזה מלא =].. והיום כמעט הגעתי ל80$ ברווחים, שזה יום מדהים מכל בחינה. אה! וגם מצאתי תוסף לשמוליק (הפיירפוקס שלי) שמראה רווחים מאדסנס בשורת מצב, ועוד תוסף (קצת לא יעיל) שמראה מודעות אפשריות לאותו עמוד. רק חבל שאין אופציה להבחנה בין תמונות לטקסט.
על שני התוספים אני אעדכן עוד חצי שעה בערך.

טוב, בואו נבחן אתר שנאי גולש בו די הרבה - pspspot .באתר הזה יש ערכות נושא לPSP שמשמש למשרד נייד, לצפיית סרטים, וקצת משחקים עבורי. מכיוון שהPSP נמצא איתי כל כך הרבה, אני חייב תמיד שהוא יהיה יפה ומצוחצח מבחוץ, וגם ערכות נושא יפות או דברים שמוצאים בפורום שלהם.
אני ממש לא יודע כמה גולשים באמת נכנסים לאתר (אלקסה ממש לא אמין מבחינתי) , אך לדעתי הCTR שלהם די טוב.
(אתם יכולים ללחוץ על התמונה כדי להגדילה)
אנו יכולים לראות שאזור המודעה הוא אזור "חם" מאוד, יעני hotspot. מה זה אומר? שמעצב האתר, שאני מכיר ומעריץ, מיקם את הלוגו שעליו לוחצים על מנת להגיע לעמוד הראשי, את התפריט, ואת תיבת החיפוש ממש ליד המודעה, שהיא מאוד רלוונטית.
למרות שתפריט ממש על המודעה כמו שהיה בליונטוורק בזמנו זה לא דבר טוב, מכיוון שזה יביא את החשבון להרחקה בגלל "ניפוח עלויות למפרסמים".
עוד דבר : ליד המודעה ממוקמת המילה "פרסומת" (באנגלית, מן הסתם) עם חץ לפרסומת. דבר זה גם אסור, כי זה נחשב למושך תשומת לב. עובדה - כשאני נכנסתי לאתר הטתי את ראשי לצד וקראתי את המילה וגם את המודעה.


טוב, פוסט די קצר ולא מצחיק היה לנו היום.. ביי!

אין תגובות: