יום חמישי, 7 באוגוסט 2008

מחיר לקליק, וגם - מה הקשר בין עגבניות לרווחים שלנו בגוגל אדסנס?



מחיר לקליק, וגם - מה הקשר בין עגבניות רווחים שלנו בגוגל אדסנס? אין קשר. זה סתם גורם לי להרגיש כמו גיא זוהר מהיום שהיה.


נתחיל עם תמונה של ברק אובמה:

כן. די עם ההלצות! זה בלוג וונאבי איכותי!. טוב. הפעם נדבר על מחירים לקליקים ונישות רווחיות. האם אי פעם חשבתם לעצמכם איזה אתר רווחי אפשר להקים? אל תטרחו לענות, כי גם אם תגידו לא אני אפרט על הנושא.

אוקיי. לכל אתר יש נושא, מלבד פורטלים, שהוא מתמקד בעיקר או רק על הנושא הזה. למשל, הבלוג הזה הוא על אינטרנט ומתמקד בעיקר על אדסנס והלמ (התאמה למנועי חיפוש, יעני seo). לכל נישה - זאת אומרת נושא,יש פוטנציאל רווח מסויים, מה שזה אומר שיש נגיד 10 מפרסמים שמתחרים על מילת החיפוש כלכלה, לעומת 2 שמתחרים על המילה סאונה. לנו, לבעלי האתרים, שווה יותר לפתוח אתר על כלכלה ולא על סאונות, כי יש יותר מפרסמים שמתחרים על המילה הזו וזה אומר שהם מעלים הצעות גבוהות יותר (בדרך כלל) על כל קליק.

ועכשיו, לכל אלה שפותחים נושאים בדיגיטלפוינט או בהוסטס "קיבלתי 8 דולר לקליק!! וואוו!! פוקימון!!" או באנגלית "I've got 8$ for a single click! Pokemon!" או בגרמנית "kreeg 8 $ voor een enkele muisklik! Pokemon!" : אתם לא מקבלים באמת 8$ לקליק, מישהו לחץ על הפרסומת שנמצאת באתרכם וכנראה רכש או ביצע ליד (שליחת פרטים כמו אימייל או מס' טלפון) ועל זה קיבלתם תוספת תשלום. לקליק.

עכשיו אני קופת למכולת לקנות oreo ואז הולך להופעה עם חבר. עד שתסיימו לקרוא את זה אני כבר אסיים את הoreo שלי. חיים טובים ומאושרים לכם.

אין תגובות: