יום ראשון, 10 באוגוסט 2008

אוף! רק 32$ היום!




הרווחים שלי מה זה ירדו באדסנס..
ואל תתבלבלו, זה לא בגלל שילוב לא נכון, זה דווקא בגלל ירידה בתעבורה.. משום מה התעבורה שלי ירדה ברמות גבוהות מאוד,וגם המיקום בגוגל בכמה מילים ראשיות בקידום.




טוב, קודם כל אני אתחיל בלתת לכם אחלה תוכנית שותפים שפשוט לא מתאימה לקהל שלי, אז אני לא משתמש בה. אני לא חושב שזה מתאים לקהל שלי כי כבר ניסיתי אותה וראיתי שהיא פשוט לא מתאימה לתוכן. עכשיו, התוכנית היא , ולדעתי היא אחת תוכניות השותפים הטובות ביותר שיש בעולם.

למה?

לא צריך להירשם עם אתר, כולם מתקבלים,היא מספקת הרבה מאוד תוכניות שמתאימות לכל מיני קהלים, כמו : סטרייטים חרמנים, נשים שמחפשות דברים קיטשים, אתר מיוחד לילדים, והכי גרוע - אתר לשליחת כרטיסי ברכה שמקלבים תשלום על כל שליחה חינמית.


בעיקרון, לא צריך לשלם עבור מנוי באתר (חבר, לא בעל אתר), וגם עליו מקבלים תשלום של עד 2$ לאישה, 1$ לגבר, וזה משתנה מאתר לאתר.



הם משלמים לישראל (כבר קיבלתי העברה בנקאית), וגם צ'ק אפשר, האדמינים שלהם ממש ממש נחמדים ועוזרים, יש להם מאות באנרים, בפלאש, אנימציה, תוכן חכם (שמזהה מדינה ועיר, דבר מה זה יפה), או צ'אט וידאו.


זוהי גם התוכנית הנפוצה ביותר באתרי גברים ו18+, והיא מגלגלת מאות אלפי משתמשים.

יש לה גם תוכנית PPC מעולה שאפשר להיג עלשם עד 1$ לקליק, וזו הנוסחה הגלויה שלהם:

מה שאומר שבמצב הרע לחצו לכם 200 איש, 5 הצטרפו (בחינם, על חברים בתשלום מקבלים הרבה יותר), יחס ההמרה הוא 40, ועל כל קליק מקבלים 0.04.
ומה שקורה במצב הטוב, 10 לחצו, 5 הצטרפו בחינם, יחס המרה הוא 2,ועל כל קליק אפשר לקבל 1$ שלם.
יש עוד כמה תוכניות, שצריך שהגולשים יירכשו חברות ואז מקבלים כ110$ על חבילה ממוצעת שהגולש רוכש. אי אפשר לבנות על זה שישראלי ירכוש חבילה יקרה, או חבילה בכלל, כי, אתם יודעים, הסטיגמה די נכונה, ולכן צריך לשווק את התוכנית לחו"ל.
ובקיצור, זו אחלה תוכנית שותפים למי שמאס מאדסנס. אני הולך לקנות משהו. לא סגור מה, עד אז-
שיהיה לכם יום טוב, אלא אם כן אתם תימנים.

אין תגובות: